Darmowa dostawa od 149zł lub z Douglas Collection  Bezpłatny zwrot przez 30 dni   Dostawa w 1-2 dni robocze¹   2 próbki gratis¹

Jak mogę zwrócić produkty?

Zwroty


Rezygnacja i zwrot

Na douglas.pl masz możliwość bezpłatnego zwrotu zamówionych przez Ciebie produktów w ciągu 30 dni od daty odebrania zamówienia.

Aby dokonać zwrotu, należy go zarejestrować online.

Sposób zwrotu dla klientów posiadających konto na douglas.pl:

  1. Zaloguj się na swoje konto, kliknij w zakładkę „Moje zamówienia”.
  2. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić.
  3. Kliknij w „zwróć artykuł”.
  4. Wybierz produkty do zwrotu, ilość i powód zwrotu.
  5. Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem, przy odbiorze lub w perfumerii podaj numer konta do zwrotu.
  6. W przypadku opłacenia zamówienia PayPal, P24 lub kartą płatniczą zwrot płatności otrzymasz w ten sam sposób jak zostało opłacone.
  7. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz maila z potwierdzeniem i formularzami zwrotu, które należy wydrukować, podpisać i dołączyć do paczki zwrotnej. 
  8. Jeśli w Twoim zamówieniu znalazły się produkty Partnerów, wydrukuj osobno każdy formularz zwrotu, podpisz i dołącz go do zwracanych produktów.
  9. Nadaj przesyłkę za pomocą DHL lub Inpost (instrukcję znajdziesz poniżej).

1.Zwrot InPost


Po zarejestrowaniu zwrotu, na stronie z podsumowaniem znajdziesz link do Inpost. Wystarczy, że klikniesz i zostaniesz przekierowana/y na stronę szybkiezwroty.pl, wybierz douglas.pl jako swój sklep internetowy i w formularzu podaj wszystkie niezbędne dane, pamiętaj aby wpisać poprawny numer zamówienia, dzięki któremu z łatwością zidentyfikujemy Twój zwrot.
Po zatwierdzeniu zwrotu, w ciągu kilku godzin otrzymasz SMS z kodem na wskazany przez Ciebie nr telefonu. Wystarczy, że na kartonie, w którym zwracasz zamówienie napiszesz swój kod i zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci także jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost.
Więcej informacji dot. zwrotu zamówień przez usługę InPost znajdziesz na stronie 
szybkiezwroty.pl

2.Zwrot DHL

Po zarejestrowaniu zwrotu, na stronie z podsumowaniem znajdziesz link do DHL, możesz także kliknąć tutaj.
W pierwszym kroku podaj nr zwracanego zamówienia, dzięki któremu z łatwością zidentyfikujemy Twój zwrot.
Następnie podaj dane nadawcy zwracanego zamówienia.
W kolejnym kroku wybierz, czy chcesz nadać paczkę samodzielnie w dowolnym punkcie DHL Parcel Shop (możesz wygenerować etykietę samodzielnie lub zaznaczyć opcję wydruku etykiety w punkcie DHL) lub umów kuriera, który odbierze paczkę bezpośrednio od Ciebie (wybierz dogodny dla siebie termin oraz zaznacz czy wydrukujesz etykietę samodzielnie, czy kurier ma przyjechać z wydrukowanym listem przewozowym).
Potwierdzenie możliwości nadania zostanie wysłanie na Twój adres e-mail wraz z etykietą.

Jeśli nie posiadasz konta na douglas.pl:

  1. Link do strony umożliwiającej zwrot znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia lub na stronie logowania douglas.pl
  2. Podaj nr zamówienia oraz adres e-mail i zostaniesz przekierowana/y do strony z edycją.
  3. Kliknij w „zwróć artykuł”
  4. Wybierz produkty do zwrotu, ilość i powód zwrotu
  5. Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem, przy odbiorze lub w perfumerii podaj numer konta do zwrotu
  6. W przypadku opłacenia zamówienia PayPal, P24 lub kartą płatniczą zwrot otrzymasz w ten sam sposób jak zostało opłacone.
  7. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz maila z potwierdzeniem i formularzami zwrotu, które należy wydrukować, podpisać i dołączyć do paczki zwrotnej. 
  8. Jeśli w Twoim zamówieniu znalazły się produkty partnerów, wydrukuj osobno każdy formularz zwrotu, podpisz i dołącz go do zwracanych produktów.
  9. Nadaj przesyłkę za pomocą DHL lub Inpost (zgodnie z instrukcją powyżej)

Jeśli chcesz zwrócić produkty w jednej z perfumerii stacjonarnych, pomiń wszystkie kroki, wydrukuj formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj i udaj się do najbliższego sklepu. Pamiętaj jednak, że w ten sposób nie możesz zwrócić produktów do naszej perfumerii stacjonarnej mieszczącej się w „Ptak Outlet” w Rzgowie, jak też produktów wysyłanych przez naszych Partnerów.

W każdym z ww. przypadków zwrot należności powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Przeczytaj więcej podobnych artykułów
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Jesteśmy tu dla Ciebie.
Wyślij nam e-mail
Napisz do nas ze swoimi pytaniami. Daj nam co najmniej 48 godzin na udzielenie odpowiedzi.
Zadzwoń do działu obsługi klienta
Nasi eksperci są gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.