Dostawa gratis od 119 zł      Bezpłatny zwrot      Dostawa w ciągu 3-4 dni roboczych   3 próbki gratis
PerfumerieOFERTY

Dostawa


Dostawa DHL

Niezawodny transport pod Twoje drzwi!

Kurier DHL dostarcza zamówienie w ciągu jednego dnia roboczego, bezpośrednio na dowolny adres w Polsce, podany przez Ciebie w zamówieniu. Prosimy uwzględnić, że podany czas dostawy jest określony szacunkowo, gdyż wiele czynników może mieć wpływ na jego skrócenie lub wydłużenie.

W każdej chwili możesz sprawdzić, gdzie Twoja przesyłka aktualnie się znajduje. W tym celu kliknij TUTAJ.

Czas oczekiwania

Czas oczekiwania na przesyłkę to czas przygotowania i skompletowania wysyłki + czas jej dostawy.

Czas przygotowania do wysyłki

To czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki z magazynu. Zamówienie płatne kartą jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy karta zostanie zautoryzowana. Zamówienia płatne przelewem zaczynamy realizować w chwili, gdy opłata za zamówienie zostanie zaksięgowana na naszym koncie.

Czas dostawy

Paczki na terenie kraju dostarczane są przez kuriera DHL. Przesyłka dotrze do Ciebie w ciągu 3-4 dni roboczych.

Koszt wysyłki

Gdy Twoje zamówienie osiągnie wartość min. 119 zł nie płacisz za koszty przesyłki na podany przez Ciebie adres! Przy zamówieniu poniżej 119 złotych za przesyłkę zapłacisz jedynie 9,99 PLN.

Inpost - wysyłka i odbiór

Paczkomaty InPost – lubimy to!

Twoje korzyści

Blisko: Paczkomaty InPost są wszędzie – w drodze do domu, do pracy, do szkoły, czy do sklepu!
Znajdziesz je na stacjach benzynowych, przy hipermarketach i centrach handlowych oraz na całodobowych parkingach strzeżonych. Dzięki temu możesz odebrać paczkę po drodze z pracy, na uczelnię czy na zakupy… albo przy innej okazji. Dbamy o to osobiście! Jeżeli w Twojej okolicy nie ma jeszcze Paczkomatu, teraz możesz to łatwo zmienić! Odwiedź stronę i zaproponuj, gdzie ma stanąć kolejny Paczkomat InPost.

Wygodnie: Korzystając z Paczkomatów unikasz kolejek i karteczek z awizo. Wystarczy numer telefonu i kod odbioru. W dodatku przesyłkę może odebrać ktoś za Ciebie, bo Paczkomat nigdy nie prosi o dokumenty!

Bezpiecznie: Dbamy o bezpieczeństwo Twoich przesyłek. Każdy etap ich podróży pomiędzy naszym magazynem a wybranym przez Ciebie paczkomatem InPost możesz na bieżąco obserwować. Jeśli chcesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie kliknij TUTAJ.

24h dobę – 7 dni w tygodniu: Paczkomat nie potrzebuje przerwy i nigdy nie śpi. Jest więc idealny dla zajętych i zabieganych - czyli dla Ciebie !

Odbiór przesyłki

Podczas zakupów na douglas.pl wybierz opcje Paczkomat InPost, podaj swój numer telefonu i adres e-mail.
Gdy przesyłka zostanie dostarczona do Twojego Paczkomatu otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać przesyłkę! Będąc już przy Paczkomacie na ekranie wpisz swój numer telefonu oraz kod odbioru. Skrytka z Twoją paczką otworzy się automatycznie. Na odbiór masz 2 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

Czas oczekiwania

Czas oczekiwania na przesyłkę to czas przygotowania i skompletowania wysyłki + czas jej dostawy.
W przypadku Paczkomatów InPost wynosi on 3-4 dni robocze.

Czas przygotowania do wysyłki

To czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki z magazynu. Zamówienie płatne kartą jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy karta zostanie zautoryzowana. Zamówienia płatne przelewem zaczynamy realizować w chwili, gdy opłata za zamówienie zostanie zaksięgowana na naszym koncie.

Czas dostawy

Paczka dostarczana jest do Paczkomatu InPost.
Przesyłka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost w ciągu 2-4 dni roboczych.

Koszt wysyłki

Gdy Twoje zamówienie osiągnie wartość min. 119 zł nie płacisz za koszty dostarczenia jej do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost.
Przy zamówieniu poniżej 199 złotych za przesyłkę do Paczkomatu InPost zapłacisz jedynie 9,99 PLN.


Odbiór w perfumerii

Odbiór zamówienia w wybranej perfumerii Douglas

Obecnie do odwołania dostawa do perfumerii nie jest możliwa

Teraz możesz dokonać zamówienia na douglas.pl i odebrać je w wybranej przez Ciebie perfumerii Douglas w całej Polsce. Usługa ta została stworzona z myślą o wszystkich, którzy doceniają komfort i korzyści zakupów online, ale większość czasu spędzają poza domem. Swoje zamówienie możesz odebrać w godzinach otwarcia perfumerii w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia zamówienia.

Oto wszystkie korzyści dla Ciebie:

Szybki czas dostawy

Nasz kurier DHL dostarczy Twoje zamówienie szybko i bezpośrednio do jednej z perfumerii Douglas. Twoje zamówienie zostanie dostarczone w przeciągu 3-4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

Możesz wybrać także opcję opłaty w perfumerii – przy odbiorze zamówienia!

O dacie doręczenia zamówienia do perfumerii zostaniesz poinformowany smsem od firmy kurierskiej DHL. Po jego otrzymaniu możesz udać się do wybranej perfumerii i odebrać paczkę.

Oszczędność kosztów wysyłki

Twoje zamówienie będzie dostarczone do perfumerii Douglas bez dodatkowych kosztów wysyłki.

Profesjonalne doradztwo

Masz pytania na temat wybranych przez Ciebie produktów? Nasi konsultanci w perfumeriach są do Twojej dyspozycji, chętnie służąc radą i pomocą.

Jak to działa?

Aby zlecić dostawę zamówienia do perfumerii, w trakcie składania zamówienia w polu adres dostawy zaznacz „w perfumerii Douglas”. Aby dokonać wyboru perfumerii, należy w polu wyszukiwania podać kod pocztowy lub miejscowość. Następnie otworzy się okienko, w którym wyświetlana jest lista wszystkich perfumerii w kolejności zależnej od lokalizacji z dokładnym adresem i godzinami otwarcia. Wybierz perfumerię z listy i kliknij na „wybierz perfumerię”.
Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru w perfumerii, otrzymasz powiadomienie drogą mailową. Odbierz je w ciągu 7 dni kalendarzowych. Przy odbiorze posiadaj przy sobie potwierdzenie, na którym będzie widoczny numer zamówienia. 


Zwroty


1.Rezygnacja i zwrot


Na douglas.pl masz możliwość bezpłatnego zwrotu zamówionych przez Ciebie produktów w ciągu 30 dni od daty odebrania zamówienia. Formularz zwrotu znajdziesz w paczce z Twoim zamówieniem. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą kredytową, PayPal lub Przelewy24 - zwrot nastąpi automatycznie.

W przypadku:

• uregulowania należności przelewem bankowym lub gdy zamówienie było opłacone przy odbiorze, uprzejmie prosimy o podanie danych rachunku bankowego zleceniodawcy w odpowiednim polu na formularzu zwrotu. Dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek.
W każdym z ww. przypadków zwrot należności powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

Zwrotu możesz dokonać na kilka sposobów:


1.Zwrot InPost
Zamówienie możesz zwrócić w bardzo prosty sposób przez szybkiezwroty.pl.
Wystarczy, że wejdziesz na stronę szybkiezwroty.pl, wybierzesz douglas.pl jako swój sklep internetowy i w formularzu podasz wszystkie niezbędne dane.
Po zatwierdzeniu zwrotu, w ciągu kilku godzin otrzymasz SMS z kodem na wskazany przez Ciebie nr telefonu. Wystarczy, że na kartonie, w którym zwracasz zamówienie napiszesz swój kod i zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci także jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost.

Więcej informacji dot. zwrotu zamówień przez usługę InPost znajdziesz na stronie szybkiezwroty.pl

2.Zwrot DHL

W celu nadania przesyłki kurierem DHL, kliknij tutaj.
W pierwszym kroku podaj powód zwrotu lub nr zwracanego zamówienia.
Następnie podaj dane nadawcy zwracanego zamówienia.
W kolejnym kroku wybierz, czy chcesz nadać paczkę samodzielnie w dowolnym punkcie DHL Parcel Shop (możesz wygenerować etykietę samodzielnie lub zaznaczyć opcję wydruku etykiety w punkcie DHL) lub umów kuriera, który odbierze paczkę bezpośrednio od Ciebie (wybierz dogodny dla siebie termin oraz zaznacz czy wydrukujesz etykietę samodzielnie, czy kurier ma przyjechać z wydrukowanym listem przewozowym).
Potwierdzenie możliwości nadania zostanie wysłanie na Twój adres e-mail wraz z etykietą.
3.Zwrot w perfumerii
Zwrotu możesz także dokonać w wybranej przez siebie perfumerii stacjonarnej.
Wyjątkiem są karty upominkowe, które nie mogą zostać zwrócone w perfumeriach stacjonarnych, tylko poprzez kuriera lub paczkomaty.

 

Reklamacje

2. Reklamacje
1.Douglas zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wad. W razie, gdy Kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, wówczas do umowy sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o sprzedaży (przepisy dot. rękojmi za wady). Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu (rzeczy) powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami.

2.Jeżeli sprzedany produkt ma wady, wówczas Kupujący może składając reklamację:
a) żądać usunięcia wady albo
b) żądać wymiany produktu na produkt wolny od wad albo
c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (od umowy nie można odstąpić, o ile wada produktu jest nieistotna).

3.Douglas jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Douglas może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

4.W razie, gdy Kupujący złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od umowy, wówczas Douglas może jednak wymienić wadliwy produkt na wolny od wad, albo wadę usunąć, o ile czynności te nastąpią niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Ograniczenie wskazane w zdaniu poprzednim nie ma jednak zastosowania w razie, gdy produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Douglas albo Douglas nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub obowiązkowi usunięcia wady.

5.Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Douglas usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Douglas.

6.Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady.

7.Przy ocenie nadmierności kosztów – o których mowa w ust. 3 oraz 5 powyżej - uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia.

8.Reklamacje należy składać pisemnie na adres wskazany w § 6 ust. 3 Regulaminu.

9.Składając reklamację należy opisać wadę produktu. Kupujący może wykorzystać do tego celu formularz zwrotu przesłany Kupującemu wraz z produktem. Produkt musi zostać przesłany z powrotem wraz z reklamacją na adres wskazany w § 6 ust. 3 niniejszego Regulaminu. Zdanie poprzednie nie dotyczy wypadków, w których przesłanie produktu jest zbędne dla wyjaśnienia sprawy, a Kupujący żąda jedynie obniżenia ceny, o ile uprawnienie takie mu przysługuje. Kupujący zobowiązany jest jednak przesłać produkt na adres wskazany w § 6 ust. 3 Regulaminu, jeśli spółka Douglas uzna to za konieczne. Koszt przesyłki zwracany jest przez Sprzedawcę w razie uznania reklamacji za uzasadnioną. Przesłanie produktu przez Kupującego na adres wskazany w § 6 ust. 3 Regulaminu za pobraniem nie będzie akceptowane. Produkt może zostać również przesłany przez klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez spółkę Douglas.
W celu nadania przesyłki kurierem DHL, kliknij 
tutaj.

W pierwszym kroku podaj powód zwrotu lub nr zwracanego zamówienia.
Następnie podaj dane nadawcy zwracanego zamówienia.
W kolejnym kroku wybierz, czy chcesz nadać paczkę samodzielnie w dowolnym punkcie DHL Parcel Shop (możesz wygenerować etykietę samodzielnie lub zaznaczyć opcję wydruku etykiety w punkcie DHL) lub umów kuriera, który odbierze paczkę bezpośrednio od Ciebie (wybierz dogodny dla siebie termin oraz zaznacz czy wydrukujesz etykietę samodzielnie, czy kurier ma przyjechać z wydrukowanym listem przewozowym).
Potwierdzenie możliwości nadania zostanie wysłanie na Twój adres e-mail wraz z etykietą.

10.Douglas, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Serwis poinformuje Klienta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Douglas nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.