
nie zawiera mikroplastiku
bez silikonów
nie zawiera oleju palmowego
Nr art.458189
Zapachkwiatowe, świeże
Nuta głowyGruszka, Gorzka pomarańcza, nuty owocowe
Nuta sercaGardenia, Kwiat kaktusa
Nuta bazyDrewno, Ambroxan
Cecha produktunie zawiera mikroplastiku, bez silikonów, nie zawiera oleju palmowego, bez parafiny, bez parabenów, nie zawiera substancji konserwujących, bez sulfatów, nie zawiera substancji oleistych, nie zawiera substancji komedogennych, vegański, bezglutenowy, nie zawiera acetonu, nie zawiera laktozy, odpowiedni dla skóry wrażliwej, nie zawiera orzechów, bez ftalanów, nie zawiera amoniaku
Typ produktuSpray
PrzeznaczenieCiało
prezent naurodziny
COACH DREAMS
Nowy zapach od marki Coach inspirowany etosem wolności i przygody towarzyszącym podróży przez Amerykę.
KAMPANIA
Zdjęcia do kampanii zostały wykonane na pustyni w okolicach Los Angeles. Bohaterkami kampanii Coach Dreams zostały modelki i przyjaciółki: Jean Campbell i Binx Walton, które wyruszyły w niezwykłą podróż, podczas której spełniają wszystkie swoje niecodzienne marzenia zapisane na liście życzeń. Wśród nich są “Pocałować kowboja,” Wyruszyć na safari z dinozaurami” oraz “Polecieć w podróż kosmiczną”.
Twórcą kampanii jest reżyser i fotograf Fabien Baron. Kampania doskonale oddaje ducha wolności i przyjaźni, tak charakterystycznego dla marki Coach.
INSPIRACJA
Coach Dreams powstał z inspiracji podróżą po bezkresnych drogach Zachodu Ameryki, gdzie przed każdym otwierają się nieograniczone możliwości, by zrealizować swój “amerykański sen”.
ZAPACH
Twórcą zapachu jest Antoine Maisondieu. Kompozycja promienna, drzewna.
“Coach Dreams jest figlarny i beztroski. Zainspirowany marzycielami XXI wieku, ich umiłowaniem wolności i niezależności. To wyraz ekscytacji podróżą w nieznane w towarzystwie przyjaciół.” –Stuart Vevers, dyrektor artystyczny
FLAKON
Flakon przypomina kształtem dawne apteczne flakoniki lub starodawne buteleczki na pachnidła. Jego szczyt zwieńczony jest pięknym, srebrnym korkiem w kształcie róży herbacianej – symbolu marki Coach. Elegancki, pudrowo różowy, skórzany pierścień poniżej korka nawiązuje do historii marki zakorzenionej w sztuce kaletniczej.
Nowy zapach od marki Coach inspirowany etosem wolności i przygody towarzyszącym podróży przez Amerykę.
KAMPANIA
Zdjęcia do kampanii zostały wykonane na pustyni w okolicach Los Angeles. Bohaterkami kampanii Coach Dreams zostały modelki i przyjaciółki: Jean Campbell i Binx Walton, które wyruszyły w niezwykłą podróż, podczas której spełniają wszystkie swoje niecodzienne marzenia zapisane na liście życzeń. Wśród nich są “Pocałować kowboja,” Wyruszyć na safari z dinozaurami” oraz “Polecieć w podróż kosmiczną”.
Twórcą kampanii jest reżyser i fotograf Fabien Baron. Kampania doskonale oddaje ducha wolności i przyjaźni, tak charakterystycznego dla marki Coach.
INSPIRACJA
Coach Dreams powstał z inspiracji podróżą po bezkresnych drogach Zachodu Ameryki, gdzie przed każdym otwierają się nieograniczone możliwości, by zrealizować swój “amerykański sen”.
ZAPACH
Twórcą zapachu jest Antoine Maisondieu. Kompozycja promienna, drzewna.
“Coach Dreams jest figlarny i beztroski. Zainspirowany marzycielami XXI wieku, ich umiłowaniem wolności i niezależności. To wyraz ekscytacji podróżą w nieznane w towarzystwie przyjaciół.” –Stuart Vevers, dyrektor artystyczny
FLAKON
Flakon przypomina kształtem dawne apteczne flakoniki lub starodawne buteleczki na pachnidła. Jego szczyt zwieńczony jest pięknym, srebrnym korkiem w kształcie róży herbacianej – symbolu marki Coach. Elegancki, pudrowo różowy, skórzany pierścień poniżej korka nawiązuje do historii marki zakorzenionej w sztuce kaletniczej.
- Dostawa w ciągu 1-3 dni roboczych¹
- Prezenty do zamówień¹
- Darmowa dostawa do perfumerii¹
- Bezpłatne pakowanie na prezent¹