SURPRISE. A STATEMENT. CONFIDENCE. GRACE. LOVE.
… i dużo więcej.
SURPRISE. A STATEMENT. CONFIDENCE. GRACE. LOVE.
… i dużo więcej.
Cieszymy się, że do naszej kampanii reprezentującej nowy wizerunek marki Douglas dołączyły cztery wyjątkowe osobowości: Diane Kruger, Elyas M’Barek, Ajok Madel i Alexandra Agoston. Oprócz charyzmy, cała czwórka ma jedną wspólną cechę: odwagę, by pokazać się przed kamerą swoją emocjonalność.
Diane Kruger to mieszkająca w USA aktorka, autorka i modelka. Jest znana z odważnych i inspirujących ról, w których pozostaje wierna sobie - to idealna osobowość do naszej kampanii! Również dlatego, że zawsze czuła się związana z Douglas. "Uwielbiam w wolny dzień udać się do perfumerii Douglas i odkrywać nowe produkty, jak i znajdować znane klasyki" - zdradza nam. "Jestem zachwycona, że mogę być teraz częścią tej wyjątkowej kampanii".
Elyas M’Barek jest jednym z najbardziej znanych aktorów niemieckojęzycznych. Obecnie przeprowadza się do Nowego Jorku i początkowo był zaskoczony naszą prośbą: „To nie jest codzienność, że mężczyzna jest poszukiwany do tak wielkiej kampanii. Wspaniale było być jej częścią i jestem zaszczycony, że mogę być jedną z nowych twarzy."
Ajok Madel, urodzona w Sudanie i wychowana w Australii, jest znaną na całym świecie modelką. Jej niezwykła osobowość była niezwykle inspirująca dla autora zdjęć Chris Colls'a.
Alexandra Agoston jest znaną na całym świecie modelką. Urodziła się i wychowała w Sydney, niedawno została matką, a obecnie mieszka w Nowym Jorku. Jako ambasadorka Fundacji Parley, angażuje się w pomoc w ochronie oceanów. Jej dobre serce było inspirujące dla całej ekipy na planie.
Każdego dnia filozofia Douglas We Do Beautiful! zachęca do dialogu na temat naszego rozumienia piękna.
To, co postrzegamy jako piękne, jest indywidualne i ciągle się zmienia: wczorajszy ideał może być zupełnie inny od dzisiejszego lub jutrzejszego, a jutro może być nowym.
Poprzez kampanię BEAUTY IS . . . chcemy zainspirować do nowych - pięknych, działań. Szczególnie ważna jest istota nie dokończonego zdania, stanowi ona zaproszenie do samodzielnego jego dokończenia.
FOTOGRAF
Chris Colls opracował z nami nową koncepcję graficzną. Australijczyk jest fanem autentycznych i naturalnych zdjęć, które reprezentują to, co chcieliśmy osiągnąć.
Rezultatem jest imponująca sesja, która zadebiutuje w Douglas w ujmujący, emocjonalny i wyjątkowy sposób - ekekty tej współpracy będzie można oglądać we wszystkich perfumeriach, na naszej stronie internetowej i w wielu nadchodzących kampaniach.
"Chodzi o szczerość i intymność. To właśnie w nich rozwijam się jako fotograf".- Chris Colls
Behind the Scenes
Spędziliśmy cztery fantastyczne dni na zacisznej plaży na południu Francji z czterema imponującymi osobistościami. Obejrzyj film, aby zobaczyć, jak wyglądała praca na planie.