Wybrane produkty do -50%, dodatkowo na nieprzecenione produkty do zakupów powyżej 299zł odbierz rabat 21% z kodem:FIRST21Skopiuj kod01d01h01min01sek

Dostawa gratis od 49 zł      Bezpłatny zwrot przez 60 dni      Dostawa w ciągu 2-4 dni roboczych¹   3 próbki gratis¹
KARTA DOUGLASPerfumeriePREZENTY

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Nie mogę się zalogować. Co mogę zrobić?

Zapomniałeś hasła? Użyj funkcji „zapomniałeś hasła?” poniżej w obszarze logowania. Jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości e-mail z nowym hasłem w ciągu najbliższych 20 minut, oznacza to, że nie jesteś jeszcze zarejestrowanym klientem. Taką informację możesz potwierdzić również kontaktując się pod numerem 801-101-800. W przypadku braku konta online wystarczy wybrać funkcję „jestem nowym klientem na Douglas.pl”, aby zarejestrować się jako nowy użytkownik

Czy mogę zapakować zamówione produkty na prezent?

Masz możliwość bezpłatnego zapakowania każdego pojedynczego produktu na prezent. Aby to zrobić, wybierz w koszyku opcję „pakowanie na prezent gratis”. Nie dotyczy produktów Partnera.

Jak mogę wykorzystać rabaty i kupony na zamówienia online?

Numer kodu rabatowego należy wprowadzić w polu „kod rabatowy” na pierwszym etapie składania zamówienia „koszyk”. W przypadku wykorzystania Karty Upominkowej jej numer wprowadzasz w odnośniku „saldo karty upominkowej” podając 17 cyfrowy numer oraz kod pin.

Promocje i rabaty nie łączą się ze sobą. Są aktywne przy zakupie produktów w cenach regularnych oraz zakupie artykułów, które nie podlegają rabatom ani promocjom. Rabatom nie podlegają produkty Partnera.

Jak mogę wykorzystać moje punkty na Karcie Douglas?

Po uzyskaniu 450 punktów na fizycznej Karcie Douglas otrzymasz kod rabatowy 40zł aktywny przez 3 miesiące na Douglas.pl lub w Perfumerii Stacjonarnej o którym zostaniesz poinformowany SMS lub formie listownej.

Posiadane punkty na wirtualnej Karcie Douglas możesz wymienić podczas składania zamówienia na etapie koszyka w odnośniku „wykorzystaj posiadane punkty z Karty Douglas”. Punktów nie można wykorzystać na produkty Partnerów.

Jak mogę zmienić adres dostawy?

Możesz szybko i łatwo zmienić adres rozliczeniowy i adres dostawy na koncie klienta w sekcji „Mój Douglas” następnie „Moja książka adresowa”.

W przypadku potwierdzenia złożonego zamówienia funkcja zmiany adresu jest już niemożliwa, ponieważ umowa z firmami przewozowymi nie obejmuje takiej usługi.

Czy moje zamówienie online może zostać doręczone i opłacone w Perfumerii Douglas?

Podczas składania zamówienia możesz dokonać wyboru dostawy do Perfumerii Stacjonarnej i tam również uregulować za nią należność.

Zamówienie oczekuje na odbiór do 7 dni od daty jego dostawy.

Ten rodzaj metody płatności i dostawy nie dotyczy zamówień z produktami Partnera.

Jakich danych bankowych należy użyć, aby zapłacić za zamówienie online?

Przelew możesz wykonać on-line, za pośrednictwem portalu swojego banku, bezpośrednio w placówce banku lub na poczcie. Dane do przelewu wyświetlone zostają na stronie bezpośrednio po zakończeniu zamówienia. Otrzymasz je także w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie bankowym. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.


Dane do przelewu:

Douglas Polska sp. z o.o.

Zajęcza 4

00-351 Warszawa

IBAN: PL70 1880 0009 0000 0011 0195 6002

BIC CODE: DEUTPLPX


W polu "tytułem" prosimy o podanie numeru zamówienia. Znacznie ułatwi nam to identyfikację przelewu, co przyśpieszy wysłanie paczki. Należy zwrócić uwagę na fakt, iż pieniądze wysłane przelewem bankowym przesyłane są z konta na konto w różnym czasie w zależności od aktualnych procedur bankowych.

Jak mogę się dowiedzieć, kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Po wysyłce zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z numerem listu przewozowego, który umożliwi Ci śledzenie paczki na stronie internetowej przewoźnika.

Co mam zrobić, jeśli paczka/produkt jest niekompletna lub uszkodzona?

Jeśli dostawa jest niekompletna lub wadliwa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@douglas.pl lub zadzwoń pod numer 801-101-800. W przypadku kiedy przyjęta paczka od przewoźnika budziła wątpliwości (uszkodzenia, wgniecenia, brak produktu) konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty jej odbioru.

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Zwrot InPost

Zamówienie możesz zwrócić w bardzo prosty sposób przez szybkiezwroty.pl. Wystarczy, że wejdziesz na stronę szybkiezwroty.pl, wybierzesz douglas.pl jako swój sklep internetowy i w formularzu podasz wszystkie niezbędne dane.

Po zatwierdzeniu zwrotu, w ciągu kilku godzin otrzymasz SMS z kodem na wskazany przez Ciebie nr telefonu. Wystarczy, że na kartonie, w którym zwracasz zamówienie napiszesz swój kod i zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci także jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost.

Więcej informacji dot. zwrotu zamówień przez usługę InPost znajdziesz na stronie szybkiezwroty.pl


Zwrot DHL

W pierwszym kroku podaj powód zwrotu lub nr zwracanego zamówienia.

Następnie podaj dane nadawcy zwracanego zamówienia.

W kolejnym kroku wybierz, czy chcesz nadać paczkę samodzielnie w dowolnym punkcie DHL Parcel Shop (możesz wygenerować etykietę samodzielnie lub zaznaczyć opcję wydruku etykiety w punkcie DHL) lub umów kuriera, który odbierze paczkę bezpośrednio od Ciebie (wybierz dogodny dla siebie termin oraz zaznacz czy wydrukujesz etykietę samodzielnie, czy kurier ma przyjechać z wydrukowanym listem przewozowym).

Potwierdzenie możliwości nadania zostanie wysłane na Twój adres e-mail wraz z etykietą.


Paczkę możesz również zwrócić w wybranej Perfumerii stacjonarnej odnosząc produkt wraz z dokumentami, które były w przesyłce (nie dotyczy zamówień z produktami Partnera).

Jak wygląda status mojego zwrotu?

Jak tylko zatwierdzimy Twój zwrot, zostaniesz o tym poinformowany wiadomością email. W przypadku towarów, które zostały już opłacone, odpowiednia wysokość zwrotu należności nastąpi nie później niż 14 dni roboczych po zrealizowaniu zwrotu.

Czy otrzymam nową fakturę, jeśli zwrócę jeden lub więcej produktów?

W przypadku zwrotu części zamówienia masz oczywiście możliwość otrzymania korekty faktury- w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, tel. 801101800, adres e-mail: info@douglas.pl.

W jaki sposób otrzymam zwrot należności za zwrócone zamówienie?

Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą kredytową, PayPal lub Przelewy24 - zwrot nastąpi automatycznie.


W przypadku uregulowania należności przelewem bankowym lub gdy zamówienie było opłacone przy odbiorze, prosimy o podanie danych rachunku bankowego zleceniodawcy w odpowiednim polu na formularzu zwrotu. Dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek.


W każdym z ww. przypadków zwrot należności powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jak mogę odzyskać swoją kartę upominkową w przypadku zwrotu zamówienia?

Jak tylko Twój zwrot zostanie zatwierdzony, oprócz potwierdzenia zwrotu otrzymasz e-mailem kupon na odpowiednią kwotę w formacie PDF.

Z kim mam się skontaktować w przypadku pytań dotyczących Karty Douglas?

Możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Karty Douglas bezpośrednio pod adresem kartadouglas@douglas.pl lub telefonicznie pod numerem 801 101 700/ 22 330 98 98 (opłata za połączenie jest zgodna ze stawką operatora)

(pn. - pt. godz. 9.00 - 18.00

sob. 10.00 - 18.00)

Czy mogę wykorzystać bony rabatowe których termin ważności minął?

Niestety nie ma możliwości wykorzystania kuponu rabatowego, który stracił ważność.

Co to są produkty Partnera i dlaczego przy ich zakupie są pewne ograniczenia?

Szczegóły dotyczące Programu Partnerskiego już wkrótce.

Jak możesz się z nami skontaktować?

Drogą mailową

Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem: info@douglas.pl

Telefonicznie

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18 czekamy na Ciebie również pod numerem: 0 801 101 800