Pomoc
- Zakupy na douglas.pl
- Wyjątkowe Oferty
- Twoje zamówienie
- Mój Douglas
- Formy płatności
- Dostawa i zwroty
- Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
- Regulamin zamieszczania opinii w serwisie douglas.pl
- Regulamin karty podarunkowej
- Zasady promocji VIP dla Klientów programu Karta Douglas
- O firmie Douglas
- B2B
- Regulamin serwisu douglas.pl
- Dane firmy
- Alternatywne metody rozwiązywania sporów
- Program partnerski
- Najczęściej zadawane pytania
- Nowy sposób wyświetlania cen
- Regulamin Summer Stories
- Strategia podatkowa za rok 01.10.2020-30.09.2021
- Strategia podatkowa za rok 01.10.2021-30.09.2022
Łatwe, szybkie i bezpieczne zamawianie
Poniżej objaśnimy krok po kroku, jak szybko, bezpłatnie i w łatwy sposób można dokonać zamówienia, sprawdzić jego status i w razie potrzeby zwrócić zamówione artykuły.
Nasz sklep internetowy nie stanowi oferty zawarcia umowy sprzedaży dotyczącej oferowanych w nim produktów, tylko zaproszenie do składania ofert. Składając zamówienie, składasz ofertę nabycia produktu, która przyjmowana jest na zasadach określonych w Regulaminie
Przez złożenie zamówienia składasz nam ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktów umieszczonych w koszyku. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili wysłania przez nas do Ciebie e-maila z potwierdzeniem wysłania produktów.
Koszyk i kasa
Wszystkie wybrane produkty zostały już zamieszczone w koszyku, a Ty chcesz zrealizować swoje zamówienie lub przejrzeć jeszcze raz wybrane produkty? Kliknij na ikonę koszyka w prawym górnym rogu. W ten sposób w każdej chwili możesz przejrzeć zawartość Twojego koszyka, z którego możesz przejść bezpośredni do kasy lub kontynuować zakupy. Przed wysłaniem zamówienia sprawdź jeszcze raz wszystkie wybrane produkty i ewentualnie dokonaj wyboru bezpłatnej usługi pakowania na prezent lub wykorzystaj swój kod rabatowy.
Następny krok
Decyzja zapadła? Wybierz próbki do zamówienia i kliknij na przycisk „Do kasy“, aby zrealizować zamówienie.
Bezpłatne próbki
Wybór próbek jest bardzo łatwy! Gdy Twoje zamówienie przekroczy 49 zł, w koszyku kliknij na „Wybierz próbki do zamówienia”. W ten sposób automatycznie wyświetli się strona z dostępnymi próbkami. Wybierz tam swoje 2 próbki dla „niej”, dla „niego” lub próbkę niespodziankę i przejdź dalej przez proces zamówienia. Bezpłatne próbki zostaną automatycznie dołączonego do Twojej przesyłki.
Zamówienie bez próbek
Jeśli nie chcesz otrzymać próbek, możesz oczywiście dokonać zamówienia w standardowy sposób bez wybierania próbek. Wystarczy, że klikniesz „Do kasy”, aby zrealizować swoje zamówienie.
Pakowanie na prezent
Chcesz, aby zakupione przez Ciebie produkty zostały bezpłatnie zapakowane na prezent? Po umieszczeniu produktu w koszyku zaznacz opcję „Bezpłatne pakowanie na prezent”. Rodzaj opakowania zależy od typu produktu.
Kartka z życzeniami
Do każdego zamówienia możesz dołączyć jedną, wybraną przez Ciebie kartkę z życzeniami i tym samym nadać swojemu prezentowi bardziej osobistego i wyjątkowego charakteru.
Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka motywów kartek, spośród których możesz wybrać ten najbardziej pasujący do obdarowywanej przez Ciebie osoby. Masz także możliwość wpisania życzeń. My je nadrukujemy i dołączymy do prezentu. Jeśli chcesz, aby prezent trafił przedtem w Twoje ręce, możesz oczywiście opatrzyć kartkę własnoręcznym tekstem. W takim wypadku pozostaw pola tekstowe puste.
Następny krok
Pakowanie na prezent i kartka już wybrane? Jeśli tak, kliknij na przycisk „Dalej”, aby znaleźć się w kasie.
Droga do kasy
Zamawianie z logowaniem
Jesteś już zarejestrowanym klientem douglas.pl? Jeśli tak, wystarczy, że podasz Twój adres e-mail oraz osobiste hasło, aby w szybki i łatwy sposób dokonać zamówienia. W kolejnych krokach wystarczy potwierdzić własne dane adresowe. Adres doręczenia Twojego zamówienia zawsze możesz wybrać z osobistej książki adresowej, a standardowa, wybrana przez Ciebie forma płatności (jeśli została już zdefiniowana w ustawieniach konta) jest zawsze automatycznie wprowadzona do każdego Twojego zamówienia.
Zamawianie bez logowania
Nie masz jeszcze osobistego loginu, ale chcesz w przyszłości korzystać ze wszystkich zalet rejestracji? Aby się zarejestrować wystarczy kliknąć na pole „Rejestracja“ i zdefiniować w następnym kroku hasło do „Mój Douglas”. Rejestracja jest bezpłatna, trwa kilka sekund i pozwala na zaoszczędzenie czasu oraz większy komfort zakupów.
Chcesz dokonać zamówienia bez osobistego hasła? Kliknij na pole „Zamów bez logowania” i przejdź bezpośrednio do wprowadzania danych adresowych.
Następny krok
Jeśli Twoje dane adresowe są kompletne kliknij na przycisk „Dalej“ i wybierz preferowaną przez Ciebie formę płatności.
Wprowadzanie danych adresowych
Podaj szczegóły dotyczące swojej osoby, swój adres oraz numer telefonu i adres email. Jeśli już zamawiano w sklepie douglas.pl i logowano z użyciem własnego hasła, pola te będą już wypełnione. Skontroluj swoje dane i kliknij na „Dalej”. Jeśli w poprzednim kroku już się zdecydowałeś zdefiniować osobiste hasło przy swoim zamówieniu, można go wpisać pod danymi adresowymi.
Pola obowiązkowe
Wyżej wymienione dane są niezbędne w celu bezproblemowej realizacji Twojego zamówienia. Numer telefonu wykorzystamy wyłącznie w przypadku pytań związanych z Twoim zamówieniem, nigdy w celach reklamowych. Dane opcjonalne są odpowiednio oznakowane.
Adres dostawy inny niż użytkownika
Chcesz, aby zamówienie było przesłane pod inny adres, który różni się od adresu na rachunku, np. gdy wysyłasz prezent? Wybierz opcję „Dostawa na inny adres niż adres rachunku”. Pojawi się dodatkowe pole, w którym można wpisać adres odbiorcy. Rachunek przyjdzie na Twój adres, a zamówienie zostanie wysłane na podany przez Ciebie adres dostawy. Idealna możliwość, aby w tak nieskomplikowany sposób sprawić wielką radość kochanej osobie prezentem z douglas.pl!
Następny krok
Czy Twoje dane adresowe są kompletne? Następnie kliknij na „Dalej“ i wybierz w kolejnym kroku formę płatności.
Wybór formy płatności
Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę płatności. Masz wątpliwości przy udostępnianiu swoich danych? Gwarantujemy, że płatności w douglas.pl są całkowicie bezpieczne! Zapewniamy, że w profesjonalny sposób chronimy wszystkie Twoje dane dodatkowo zabezpieczając je certyfikatem SSL!
Jeżeli jako płatność wybrałaś/eś PayPal, możesz bez podawania dodatkowych danych, kliknąć na przycisk „Dalej”. Podanie Twoich danych PayPal wymagane jest dopiero po sprawdzeniu i potwierdzeniu Twoich danych w kroku „Sprawdź zamówienie”.
Sprawdź i wyślij zamówienie
Przyjrzyj się jeszcze raz wszystkim zamówionym produktom i sprawdź wszystkie istotne szczegóły zamówienia. Jeśli odkryjesz błąd, kliknij w odpowiednim dziale na przycisk „Zmień” i dokonaj pożądanych zmian. Jeśli wszystkie dane są poprawne, potwierdź swoje zamówienie poprzez kliknięcie na przycisk „Zamawiam i płacę”. Twojemu zamówieniu nadany zostanie indywidualny numer, dzięki któremu możesz w każdej chwili sprawdzić status zamówienia. Dodatkowo otrzymasz od nas potwierdzenie Twojego zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeśli jako sposób płatności wybrałaś/eś PayPal lub Przelewy24, po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowana/y do strony PayPal lub Przelewy24, na której po zalogowaniu na Twoje konto, w łatwy i szybki sposób możesz dokonać płatności. Bezpośrednio po jej dokonaniu zostaniesz z powrotem przekierowana/y na stronę douglas.pl.
Sprawdzanie statusu zamówienia
Dokonałaś/eś zamówienia w douglas.pl i chcesz w dowolnym momencie mieć wgląd do jego statusu? Możesz przeglądać historię zamówień w każdym momencie w Moim koncie. W tym celu podaj swój adres e-mail oraz numer zamówienia.
Status: Zlecenie zarejestrowane
Z przyjemnością przyjęliśmy Twoje zamówienie i wkrótce je zrealizujemy. Do momentu gdy zamówienie nie będzie miało statusu „w realizacji”, możesz je w każdej chwili odwołać.
Status: W realizacji
Twoje zamówienie jest aktualnie przygotowywane do wysyłki i zostanie wkrótce wysłane na podany przez Ciebie adres.
Status: Wstrzymane
Z powodu problemów np. z podanym adresem lub wybraną formą płatności, zamówienie zostało wstrzymane. Prosimy o kontakt z naszym Działem obsługi klienta.
Status: Wysłane
Twoje zamówienie znajduje się już w rękach kuriera i zmierza w Twoim kierunku.
Status: Anulowane
Twoje zamówienie zostało anulowane i nie zostanie nadane. Prosimy o kontakt z naszym Działem obsługi klienta.
Rezygnacja i zwrot
Na douglas.pl masz możliwość bezpłatnego zwrotu zamówionych przez Ciebie produktów w ciągu 30 dni od daty odebrania zamówienia. Więcej informacji o prawie do zwrotu i reklamacji znajdziesz w regulaminie. Formularz zwrotu znajdziesz w paczce z Twoim zamówieniem. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą kredytową, PayPal lub Przelewy24 - zwrot nastąpi automatycznie.
W przypadku:
- uregulowania należności przelewem bankowym lub gdy zamówienie było opłacone przy odbiorze, uprzejmie prosimy o podanie danych rachunku bankowego zleceniodawcy w odpowiednim polu na formularzu zwrotu. Dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek.
W każdym z ww. przypadków zwrot należności powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu możesz dokonać na kilka sposobów:
1.Zwrot InPost
Zamówienie możesz zwrócić w bardzo prosty sposób przez szybkiezwroty.pl.
Wystarczy, że wejdziesz na stronę szybkiezwroty.pl, wybierzesz douglas.pl jako swój sklep internetowy i w formularzu podasz wszystkie niezbędne dane.
Po zatwierdzeniu zwrotu, w ciągu kilku godzin otrzymasz SMS z kodem na wskazany przez Ciebie nr telefonu. Wystarczy, że na kartonie, w którym zwracasz zamówienie napiszesz swój kod i zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci także jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost.
Więcej informacji dot. zwrotu zamówień przez usługę InPost znajdziesz na stronie szybkiezwroty.pl .
2.Zwrot DHL
W celu nadania przesyłki kurierem DHL, kliknij tutaj.
W pierwszym kroku podaj powód zwrotu lub nr zwracanego zamówienia.
Następnie podaj dane nadawcy zwracanego zamówienia.
W kolejnym kroku wybierz, czy chcesz nadać paczkę samodzielnie w dowolnym punkcie DHL Parcel Shop(możesz wygenerować etykietę samodzielnie lub zaznaczyć opcję wydruku etykiety w punkcie DHL) lub umów kuriera, który odbierze paczkę bezpośrednio od Ciebie (wybierz dogodny dla siebie termin oraz zaznacz czy wydrukujesz etykietę samodzielnie, czy kurier ma przyjechać z wydrukowanym listem przewozowym).
Potwierdzenie możliwości nadania zostanie wysłanie na Twój adres e-mail wraz z etykietą.